Een blog over een onderzoek

Hoe kunnen krantenuitgevers zich aanpassen aan het digitale tijdperk? Hoe kunnen bedrijven overleven als ze met grote technologische verandering te maken krijgen? Dat zijn een paar van de vragen die ik wil gaan onderzoeken tijdens mijn afstuderen.

Met mijn afstudeeronderzoek ben ik grofweg acht maanden bezig. Om de buitenwereld een beetje te laten zien wat ik al die tijd aan het doen ben ga ik een blog bijhouden.

Veel scripties en onderzoeken belanden uiteindelijk in een la en liggen vervolgens stof te happen. Door in begrijpelijke taal te schrijven over mijn bevindingen hoop ik met mijn onderzoek meer te kunnen bijdragen en zo de maatschappelijke waarde ervan iets te verhogen.

Verwacht hier stukjes over innovatie, de toekomst van de krant en mijn ervaringen met het afstuderen.

Foto: NS Newsflash, Flickr onder Creative Commons License

Geef een reactie

